Marius Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Ta dere en tur til Motorfestivalen i helgen. Der kommer det mange gromme biler både fra inn og utland. Var der på forbredelses dagen i dag og så litt av vært som er morro å få med seg. Dere får også mulighet til å se Bilforumet.net bilen på standen til Crazy Tuning. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Var en tur og kikka på innflyttinga i kveld, ser veldig lovende ut! :cool: http://www.motorfestivalen.no Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg skal iallefall dit.. :op Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Gleder meg som en unge babyhmm? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 fikk lyst..fikk veldig lyst.. om jeg får sopa sammen penger.. så tipper jeg at jeg og stikker oppom..hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Vært og kikka på innflyttinga i dag igjen. Ser VELDIG lovende ut! :cool: En god del biler vi ikke har sett før. Men noen som fortsatt skrur på harde livet for å rekke utstillinga sick Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Jeg har 92 zippa bilder derfra visst det skulle være av interesse!:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg