quattroPowa Skrevet August 5, 2017 Rapporter Share Skrevet August 5, 2017 Skulle hatt meg en ny Frontfangar til bilen min! Har lyst å oppgradere til S/RS 4 :-) Noken som veit om kor eg kan få tak i det billigt? Om noken har brukt e eg interessert, farge kvit! :) er til Audi A4 B8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 5, 2017 Rapporter Share Skrevet August 5, 2017 Ganske vesentlig hvilket karosseri dette er til, så litt mer info er kjekt. Billigst mulig er på eBay.com, men billigst er også synonymt med dårlig passform og dårlig kvalitet. Husk at RS er bredere enn A og S, så skal du ha RS må du kjøpe "lookalike" og ikke original. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattroPowa Skrevet August 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2017 Har nok en Audi A4 B8 2010 :-) Treng ikkje ve so alvorle billigt, men ekje so gira på å betale 20k for en fangar! Fullt klar over det, so viss noken har kjøpt før eller veit kas eg burde kjøpe so hadde det vert fantastisk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg