erlandb Skrevet Juli 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 hei, tar et verksted mye for å borre ut 4 rustne ødelagte bolter fra en katalysator? prøvde selv, men klarte ikke å sentrere hullet. regner med verksted har betre verktøy å helpe seg med. er det noen i ålesunds området som påtar seg slike oppdrag? mye koster det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 Hvor mye veier en ku? Kan den stå på to ben? Her må du du rett og slett ringe ditt lokale verksted å høre. Sånne jobber som dette blir utført på timesbasis og du betaler for brukt arbeidstid. Tror jeg ville henvendt meg til et mekanisk verksted eller et eksosverksted fremfor et bilverksted. Lettere og sikkert billigere å gjøre dette på de to førstnevnte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlandb Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 det skjønner jeg og, men var bare ute etter er raskt estimat nå i disse ferietider når alt er stengt. uansett, takker for tips, setter pris på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 Dette er sikkert fiksa på en 15 min tid og da måtte du betalt for en halv time hos oss, ville da kommet på 590,- Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg