Bobkåreleifert Skrevet Juli 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 Hei. Jeg har en 2003 TDI 130hk motor som mister kjøleveske. På langkjøring kan jeg kjøre alt mellom 2-4 timer før lampa med lite kjøleveskenivå lyser, men det går fortere ned på småkjøring. Jeg har nettopp byttet olje på bilen og den så fin ut, samt at det er nettopp byttet vannpumpe. Heller ingen tegn på at det går ut med eksosen eller inn i klimaanlegg. Noen som har noe tips? Kan det være så enkelt at det er lokket til ekspansjonstanken som er problemet? På forhånd takk!☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 Sett trykk på kjølesystemet (maks 1 bar) en stund og se hvor det lekker. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobkåreleifert Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 Ja, noen som har slikt utstyr i trondheim-steinkjer området?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg