JMLIE Skrevet Juli 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2017 Ledning fra tilhengerfeste og inni bilen Eg har prøvd å finne ett hull som er ferdig borre på min Ford Connect 09 eg ønsker ikke å borre i hjulbuen Er det noen som har bilder kor den ledningen går ut til inn i bilen på originalt Montér tilhengerfeste Eller et tips hvor eg kan tre den kablen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juli 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2017 Jeg monterte hengerfeste forige dagen på min, da måtte jeg ta av innerskjermen på venstre side (fører), der sitter det er gummipropp som du må tre ledningsnettet igjenom (eller dele gumien i to). Når du skal ha blinklysledningen over til høyre side tar du den igjenom tak"bøylen"... Trangt i lyktehuset bak men det er plass der. :-) Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2017 Jo eg har fått det til men eg trur eg ikke får kjørt så mye med henger på den bilen får ikke roa temperaturen på motoren har bytta radiator vannpumpe og termostat har bestilt sensor på motorblokka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juli 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2017 75 eller 90hk? km? har bilen gått langdt kan det være at du trenger spyle reint alt av kjølekanaler osv, de blir ofte trangere med årene, spes om du ikke er flink til å bytte kjøleveske.. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2017 110 hk skifta kjølevæske på onsdag 7 liter da skifta eg termostat og radiator km 140000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg