JMLIE Skrevet Juni 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2017 Ettermontering av hengerfeste på ei Ford Connect er det noe som som må byttes i motoren før eg skal dra tilhenger / Campingvogn Tenker på oljekjøler radiator mer kjølig for motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2017 Nei, det er ingen spesielle forholdsregler der. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2017 Takk for svare Eg sliter med varm motor når den skal jobbe .eg kjørte til hytta i dag og den må jobbe litt for å komme opp til hytta eg må ta pauser opp til hytta er litt redd for at den skal bli for varm Så derfor lurte om eg må ha ekstra kjølig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 1, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2017 Start med å sjekk at det originale kjølesystemet er iorden. Jeg har selv hatt Connect og dro regelmessig henger opptil maks tillat vekt, hadde aldri noe temperaturproblem. Nå er vel strengttalt temperaturmåleren til Ford forvirrende, for så lenge den er innenfor det hvite området så er den innenfor "normal". Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2017 Eg fant ei bulk i radiatoren eg såg på nett at den ikke var så dyr ny radiator satser på det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2017 Prøvde å ta bilde av skaden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg