Josteint Skrevet Juni 2, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2017 Heihei. Jeg har sett meg ut en A4 2.0 s-line bensin med automatgir. Bilen ser flott ut med unntak av ubetydelige kosmetiske feil. Det eneste som bekymrer meg er hva selger skriver om girkassen: "Skjønnhetsfeil på bilen som er vanlig på disse, vanntankboks (500) og en elektronisk feil på girkassen "sensor" men girkassen girer som den skal derav pris." Er det noen som har vært borti noe som kan høres ut som dette problemet? Er det en vanlig feil, er det alvorlig og er det dyrt å få reparert? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 2, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2017 Umulig å se hva denne feilen er uten å ha "tatt" på bilen selv. Hvis det er multitronic girkasse så "sliter" disse med utstille clutchpakker. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteint Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2017 Nei det er klart det blir vanskelig å stille en diagnose ut i fra en annonse. Jeg tenkte bare å høre om det var noen "usual suspects" med disse bilenes girkasser. Jeg har uansett bestemt meg for ikke å handle nå og heller satse på ett bedre alternativ senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg