west racing Skrevet Juni 1, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2017 Hei Jeg har en vectra 2004 automat med havarert motor, jeg har fått tak i samme type motor med samme motorkode, men fra en bil med manuell gearing, vil jeg da kunne bruke den motoren i min bil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harsko Skrevet Juni 2, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2017 Hei Det er jeg nesten sikker på, men du må bytte over svinghjulet og evt det som sitter i forbindelse med det på den motoren du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
west racing Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2017 Takk, det var også det jeg har hørt av andre, men Thrane Steen service avd. sier at det ikke passer, for motorene ikke har samme delenr, men kunne ikke si hva som er forskjell, antagelig er det kanskje svinghjulet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg