firelude Skrevet Mai 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2017 Heisann folkens! Jeg har en CR-V 04 mod som har ABS lyset på , nytter ikke med det diagnoseverktøyet jeg har (Creader 9081 samt en Autotel MaxiDiag US 703) . Lyset kom på etter at jeg hadde ute hjulhubb'en pga bytte av hjulbolter. Satte i 2 nye sensorer på begge sider men samme er det samme....Er det risk for at luftgapet mellom sensor og ringen eller hva det kalles er for stort eller for lite? Kan selvfølgelig loope på kontakten under dashbordet...trur den er på passasjersiden ...?? Skal vel være blå av farge og da kan en lese koden utfra antall blink i ABS lyset...er det noen som vet med sikkerhet hvor denne kontakten er plassert ? Får vel ikke denne lampen med nedslitte bremseklosser?? Klossene bak er det bare minner igjen av... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2017 Jasså her var det mange mottatte tips som står i kø....vel vel da finner jeg løsning på egenhånd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg