runeeik Skrevet Mai 13, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2017 Hei folkens, sliter litt med feilsøkinga på min Caddy 2.0 SDI 2005 mod. Får opp gul motor varsellampe i dashen, og feilkodene er som følger: 17848- P1440 - EGR valve circuit - power stage open 17809- P1401 EGR valve circuit - power stage short to ground Har byttet EGR ventilen uten hell... når jeg sletter feilkodene så tar det ikke lange tiden etter motoren er startet før de kommer igjen. Mistenker det kan være en elektrisk feil/dårlig kontakt en plass ? Håper noen har vert borti lignende eller kan hjelpe, begynner bli lei lyset i dashen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 13, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2017 Avgas resirkulering egr bank 1 kortslutning jord Kontroller kabler. Og alle kontakter er på plass etter bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runeeik Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2017 Ja var stygt redd for jeg må gå over alle ledningene til EGR ventilen. Alle kontakter skal være på plass etter bytte. Feilkodene var der før bytte også, det var derfor jeg byttet EGR ventilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg