ha|||on Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Fire nye eller lite brukte 13" dekk kjøpes. Er interessert i alle dimensjoner/profiler fra 175/70-13 (og gjerne 175/50-13) til 205/60-13. Fordel om det er billig, og i nærheten av Ski/Akershus. Fått tak i noen dekk, men TRENGER FORTSATT! :) Evt. mottas tips om høggere, bensinstasjoner eller andre steder der jeg kan få tak i lett slitte dekk til en billig penge. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Har 4 brukbare 175/70-13 hvis du kan bruke det. Befinner seg i Drøbak. 400 kr? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Ser at Øysteinslåke her på forumet kjørte 175/50 på 8", så det går jo. Hva er mønsterdybden, og er de jevnt slitt? Gamle og harde? OT: Ville bare si at det var like før jeg kjøpte 745en din da den var tilsalgs... Keeeeeewl bil... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by ha|||on Ser at Øysteinslåke her på forumet kjørte 175/50 på 8", så det går jo. Hva er mønsterdybden, og er de jevnt slitt? Gamle og harde? OT: Ville bare si at det var like før jeg kjøpte 745en din da den var tilsalgs... Keeeeeewl bil... :) Er ikke sikker på hvor mye spor det er, men det er nok til et par sessonger til med normal bruk. Mener de er ganske jevn slitt. Hvor gamle de er vet jeg ikke. Du kan jo komme og se på dem hvis du vil. Tar bare opp plass i garasjen så du skal få dem billig... OT: Takk takk! Var en herlig bil (når den gikk :() Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Du har PM, Dinglevims. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg