Zilla Skrevet Januar 23, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2017 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg bytter begge brekkwire på min a6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 24, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2017 Fjern midtkonsollen. Knepp av begge håndbrems vaierne som er på håndbrekket. Så må du komme deg under bilen. Fjern festene på vaieren frem til begge bremse kalipere. Også knepp av vaieren på caliperen. Så er begge løse. Så er det bare å gjøre alt i ca motsatt rekkefølge. Da du skal montere ting sammen. PS: I noen tilfeller er det bare like greit å kjøre bilen til et verksted for å få de til å gjøre det for deg. Hvis du ikke har tilgang til en løftebukk f.eks. Mye gjøres under bilen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2017 Høres greit ut. Har løftebukk og grav så det er ikke noe stress det :-) Har skrudd av alt frem til varmedeksel over eksosen. Tenkte å ta resten i morgen. Har du fremgangsmåte på hvordan jeg tar av midtkonsollen også? Har aldri hatt av den før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2017 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2017 Takk for hjelpen!! Fikk byttet wire i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg