TKarlsen Skrevet Januar 10, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Håper det går greit at jeg stiller et moped spørsmål her. Samme problemstilling kan jo også komme på en bil Men iallefall, jeg har nylig kjøpt meg en brukt Speedfight 2 scooter. På den så sitter det doble HS1 pærer. En i linse (nærlys) og en i vanlig reflektor (fjernlys). Forrige eier har satt inn H4 pærer istedenfor. Nærlyset har han beholdt 35W, men på fjernlyset sitter det vanlig 55W/60W. Scooteren bruker kun "High" på pæra (Low beam er ikke i bruk) Det er jo greit med litt mer fjernlys, men blir det for varmt? Gå fra 35W til 60W? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2017 Kan egentlig slettes. Fant ut svaret ;) Ble j***a varmt der etter kort stund. Tviler på at lykta klarer 60W. Tror jeg slenger i originale HS1 35W pærer Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg