Chivas Skrevet Desember 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2016 Hei. Min -06 Passat 3c 2.0 TDI har nå et ødelagt gasspjeldhus (har flere navn, men delenummer er 038128063G). Er denne noe å bry seg om, eller er det bare tut og kjør som før? Alt starter og motoren går som helt fint bortsett fra feillampe (har koblet av kontakten, men virket kun en dag før lampa lyser igjen). Og hvis jeg skal bytte den, så ser jeg mange deler med samme nummer, men som ender på en annen bokstav, som f.eks: 038128063L. Er dette samme del, bare annet produksjonsår eller noe slik? Så, siste spørsmål: På ebay har de endel rimelige deler i forhold til her til lands. Vil det komme på toll osv på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2016 Da må du bestille fra Tyskland eller England. Toll er det ikke men moms får du oppå summen av hva den koster http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=038128063G&_sacat=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chivas Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2017 Jeg endte opp med å kjøpe fra England. Delen passet og alt i skjønneste orden inntil det ble kaldt igjen :-/ Nå er det andre problemer, som jeg tror trengs en ny post for ;) Endte opp med å betale moms og tollklarering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat96 Skrevet Januar 17, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2018 På 16.1.2017 den 10:04 AM, Chivas skrev: Jeg endte opp med å kjøpe fra England. Delen passet og alt i skjønneste orden inntil det ble kaldt igjen :-/ Nå er det andre problemer, som jeg tror trengs en ny post for ;) Endte opp med å betale moms og tollklarering. om du har mulighet til å sende link til den delen du endte opp med å kjøpe? ser de koster mellom 3-4 tusen i norge og mye rimeligere fra utlandet, har akkurat det samme problemet som deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg