carcarcar Skrevet November 1, 2016 Rapporter Share Skrevet November 1, 2016 Jeg har tenkt til è skjære et stort vindu i en varebil/campingvogn. Grunnen til dette er at det skal brukes til en bedrift jeg skal starte. Tror dere at dette vil føre til problemer for å bli EU godkjent? Det vil selvfølgelig være mulig å lukke vinduet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 1, 2016 Rapporter Share Skrevet November 1, 2016 Mulig jeg er helt fjern nå, men skal du skjære ut, og fjerne et vindu - eller skal du skjære ut i stålplate og sette inn et vindu? Sistnevnte er helt lovlig, så lenge du ikke sjærer over bærende konstruksjon og sørger for at det blir fagmessig gjort. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemusikk Skrevet November 2, 2016 Rapporter Share Skrevet November 2, 2016 Tett samarbeid med biltilsynet må til før en går i gang med noe som helst. Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 2, 2016 Rapporter Share Skrevet November 2, 2016 Hvis jeg ha forstått TS rett så er det bare snakk om å sette inn et vindu så er det ingen grunn til å ha noen dialog med SVV. Blir det samme som om en skulle byttet skyvedør på en varebil fra en med uten vindu til med vindu, trengs ikke godkjenning for det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carcarcar Skrevet November 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2016 Mulig jeg er helt fjern nå, men skal du skjære ut, og fjerne et vindu - eller skal du skjære ut i stålplate og sette inn et vindu? Sistnevnte er helt lovlig, så lenge du ikke sjærer over bærende konstruksjon og sørger for at det blir fagmessig gjort. Skjære i stålplate også sette inn et vindu. Best å kanskje få et bilverksted til å gjøre det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carcarcar Skrevet November 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2016 Hvis jeg ha forstått TS rett så er det bare snakk om å sette inn et vindu så er det ingen grunn til å ha noen dialog med SVV. Blir det samme som om en skulle byttet skyvedør på en varebil fra en med uten vindu til med vindu, trengs ikke godkjenning for det. Det er snakk om å lage et stort vindu ved å skjære i veggen på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 4, 2016 Rapporter Share Skrevet November 4, 2016 Definer veggen? Hvordan ser det ut på innsiden av det tenkte vinduet? Er det bare en ren stålplate er det "Good to go" Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg