TravisBickle Skrevet Oktober 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2016 Hallo. Jeg fikk beskjed på verksted at jeg må bytte girkasse og skal få det gjort. Jeg fant denne som jeg tenker skal passe til min bil, men er ikke sikker. Min Golf er en 85 modell, vil girkasse fra en 88 modell passe? Siter 1985 Golf C 19E, 1.8 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2016 Pass på at du får girkasse fra en bil med samme type motor - bensin eller diesel og hestekrefter. Ellers risikerer du at det er andre utvekslingsforhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravisBickle Skrevet Oktober 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2016 Girkassen jeg linket til har stått i en bil som hadde forgasser og samme slagvolum (1781). Er nesten sikker på at den vill passe på min bil. Jeg skal ringe huggeriet på mandag. Siter 1985 Golf C 19E, 1.8 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg