Pettask Skrevet Oktober 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2016 Hei,i dag kjørte jeg til Værnes lufthavn, og da jeg skulle kjøre tilbake lyste plutselig en lampe i dashbordet. Jeg sjekket med en gang i boka om hva det betydde, men klokere ble jeg ikke. Det viser seg at jeg har noen defekte glødelamper (tror jeg), og i boka sto det at lampen BARE lyste når det var defekte parkeringslys/skiltlys(??). Noen som har peiling på dette? Bør det fikses så snart som overhodet mulig? Dyrt? Takk på forhånd for svar, beklager at jeg ikke kan gi mer detaljert info.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettask Skrevet Oktober 25, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2016 På autodeler.co.no finner jeg bare glødelamper til blinklys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Ut og finn hvilken pære som er defekt og dra til nærmeste bilrekvisitta butikk. Mange av de bytter pæra for deg på stedet Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettask Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Ut og finn hvilken pære som er defekt og dra til nærmeste bilrekvisitta butikk. Mange av de bytter pæra for deg på stedet Takk for svar! Vet du om de tar mye for å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg