Skillz2k Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Skal bytte motor i bilen min og den anledning får jeg med en 5 trinns kasse, Står en 4 trinns i bilen nå Må en bytte noe i gir overføringen eller er den lik? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Du må bytte et lite overførings stag, det som er laget i plast. Hos deg står det 4 gang, det nye skal hete 5 gang og er, hvis jeg husker rett, kortere. Koster ca 33 kr hos din nærmeste vw forhandler. Vil og anbefale deg å bytte alle foringer. Koster en 100 lapp til sammen, og utgjør en stor forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hvor står dette staget? Har en gammel bil jeg kan ta dette av Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Er hvit og står vel ca rett over gearkassen, du ser det med en gang. Hvit bredt plast, står 4 gang nedi det. Eneste av sitt slag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg