Eikaas93 Skrevet August 13, 2016 Rapporter Share Skrevet August 13, 2016 God kveld! Kjøpte igår meg en 2.0l Audi A4 2012 mod. Som jeg viste når jeg kjøpte den, så har den AUX også bluetooth hansfree. Har sett på en del tråder, men ikke blitt noe smartere. 1. Mulig å få til å kunne streame musikk på bluetooth på bilen, samt få knapper på ratt til å funke med det også at det står i dashbordet hvilken sang som spilles osv? 2. Mulig å oppgradere til denne menyen her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet August 21, 2016 Rapporter Share Skrevet August 21, 2016 Hvis du har audi music interface (ami) så kan du kjøpe en bluetooth modul som du plugger inn i ami i hanskerommet. Usikker om det kun er apple produkter som får opp musikk info på skjermen / bytte sanger via bilens knapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg