Krist90 Skrevet Juli 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2016 Hei Har en BMW e60. Av og til når jeg tar en litt brå sving kommer det en dunke lyd. Vil tro det er fra en av hjulene. Kan det være foringene? Det kommer kanskje 5ganger i uka, så er ikke ofte jeg hører det. Trodde tidligere at det var garasje jakken jeg hadde baki bagasjerommet som skled :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2016 Hvis du ikke klarer å provosere frem lyden er nok det eneste rette og få den opp og gå over hjulopphenget. Dunkelyd ved sving kan være slakk i kuler og ledd, dårlig foring(er) knekt fjør, slakk i hjullager, fjærbenslager(hvis du har McPherson oppheng, men det har vel ikke en E60..) etc. Rydd også opp i bilen så du er heelt sikker på at du ikke blir lurt Krist90 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Fikk fikset det, byttet foringer og den ene fjøren var knekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg