Mariusml Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Hei. Jeg har en 2005 VW Touran. ABS lampa og ESP lampa begynner å lyse når jeg har kjørt en stund. Etter en stund så slukker ESP lampa, men ABS lampa lyser enda. Jeg kjøpte meg en feilkode leser på biltema http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Feilkodeleser-VAG-PRO-2000035895/ på denne finner jeg alle feil, slitne gløddeplugger osv.. til og med gåen skiltlys pære, men ABS og ESP finner den ikke i det hele tatt. Det står bare "not connected" . Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Det at du ikke får kontakt kan bety to ting, feilkodeleseren klarer ikke opprette kontakt med ECU eller at det er noe galt med ECU slik at det ikke er mulig å få kontakt med den. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusml Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 ok da må det i såfall være noe med ECU'en da, siden jeg får kontakt med ECU'en når det gjelder alt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Mye mulig. Start med å sjekk kontakter inn på ABS aggregat. Men er dessverre et kjent problem at dette kan oppstå, men heller ikke veldig vanlig på "så ny" bil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg