brommert Skrevet Juni 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2016 Hei! Jeg var i det seineste laget med å ta bilen til eu kontroll, så jeg fikk begjært avskiltet melding. Kan jeg kjøre bilen til eu kontroll eller må jeg gjøre noe først? Er nesten helt sikker på at den går gjennom med glans, så er litt teit vis jeg ikke kan kjøre bilen til eu kontrollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2016 Hvor langt er det til kontroll stasjonen da? Hadde det vært meg så hadde jeg bare kjørt bilen ditt. Blir du stoppet så bare si at du er på vei til kontrollen nå. Gjerne spill dum at du ikke viste om begjæringen. Lykke til på PKK Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brommert Skrevet Juni 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2016 Takk for svar! Tar gjerne imot vurderinger fra flere. Det er ca 4 km til eu kontrollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2016 Hvorfor ikke ringe til biltilsynet å spørre? :) Og da du får bilen godkjent så får du huske å ringe å melde bilen friskmeldt i systemet. Få de til å fjerne begjæringa på bilen din Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg