laci Skrevet Juni 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2016 Hei, jeg vurderer å kjøpe Mitsubishi ASX men hører fra venner at Mitsubishi service er ganske dårlig, folk på Mitsubishi verksted er arrogant og at det ikke oppleves som noe bra service. Jeg lurte om deres erfaringer - er det såpass dårlig hos Mitsubishi og hvordan sammelignes den med andre dere har vart bort i? Takk, David. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2016 Det blir det samme som Møller, alle sier de er håpløst arrogante og lite samarbeidsvillige, jeg har enda til gode å oppleve det. På en annen side så er det ingenting i veien for at du kan levere bilen din til, Bilxtra, Mekonomen, Meca etc. for service. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laci Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2016 Takk. Jeg har erfaring meste parten med Meca og andre ikke merke relevant service. Jeg spurte da jeg tenker på nyere bil og antar service må taes hos selve bilmerke service de første et par år? Gjelder forresten Oslo område. Mvh, David. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2016 Nei, er ikke slik lenger at service må tas på merkeverksted for å opprettholde garantier ol. Alle frittstående verksteder plikter seg til å utføre servicen ihht. produsentens anbefalinger og dermed er garanti fortsatt gyldig så lenge det er stemplet i serviceheftet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg