Pennypacker Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Sliter med motoren på min Audi a4 B6 1.6 ALZ. Motoren nøkker litt når den blir varm, og det hender seg motoren kutter når jeg holder inn klutsjen. Har enn så lenge fått den igang igjen, enten ved å slippe klutsj når jeg ruller. Eller så tar det et par forsøk med å vri rundt nøkkelen(Starter ikke på første forsøk). Feilkoden jeg får er P0322 - Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit No Signal Er dette G28 sensoren og hvor er denne plassert på denne motormodellen. Dette er dessverre en motortype som man sjelden ser der hvor de lager DIY's ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Engine Speed Sensor (G28) defekt eller ikke strøm. Som gir feilsignal, til Position Sensor Bank 1 (G40) and Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg