solo- Skrevet Mai 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2016 Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette kittet i Norge, Dannmark eller Sverige? https://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_VI--TDI/Lighting/Fog_Lights/Kit/ES2838997/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2016 Er du sikker på at du trenger alt, og ikke bare lyktene på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2016 Ja.. Men kunne jo kanskje kjøpt tåkelysene og skjermene/holderne i Norge og bestilt ledninger og eurobryteren ifra Ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2016 Grunnen at jeg lurte er at ofte så ligger ledningsnettet klart. Bak støtfangeren på bilen. Om du ikke har det så trenger du alt nytt. ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2016 Ok. Må prøve å få kikket der i dag. Er det noe triks å se uten å måtte ta av støtfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2016 Er bare å ta ut disse svarte plastdekselene nede på fangeren. Kjenn godt etter om det er løse ledninger på kvar side. Kan hende er festet på samme kablen til tutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2016 Tok løs panelet og så etter ledninger som var løse men fant ingen. Var en stor ledning som fordelte seg til tuta og til en sort boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2016 Det bruker kun å være løse ledninger, kabel med kontakt. Om du nå vil bygge om så er det en del jobb, om du ikke hadde dette ferdig opplagt. Du må også få dette kodet inn på bilen. Mulig bytte mondul i bilen din også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2016 Er det en annen plass disse ledningene kan ligge? Kanskje jeg skal prøve å skru bort dekslet på andre siden av bilen for å se om det er noe der? Kan jo hende at det var ledninger jeg gikk glipp av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2016 Du kan prøve og skru av på andre siden og se, er bare tyn pølse med to kabler inni. Dem kan være lit gjemt så du må sjå godt etter. Er ikke sikkert din bil er klar gjort til ettermontering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg