G_Yog Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Noen som har montert 2000 baklykter på en polo 6n.. 98 el 99?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 ja: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Driver og monterer noen selv og har litt problem med hvordan man skal koble om.. Leste en FAQ på porka.net.. men det var te polo -98.. Kunne du forklart meg litt hvordan du kobla?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Venstre side: kobler om 2 ledninger:rød/sort kobles sammen med sort/hvit og omvendt. Høyre side:Koble om 2 ledninger:Sort/rød med sort/grønn og omvendt. Må også slipe av pluggen slik at den kan snus motsatt vei i kontakten på lykta. lykke til! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Fungerade rett grymt!! Takker og bukker.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 no problem!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by Blueboy Venstre side: kobler om 2 ledninger:rød/sort kobles sammen med sort/hvit og omvendt. Høyre side:Koble om 2 ledninger:Sort/rød med sort/grønn og omvendt. Må også slipe av pluggen slik at den kan snus motsatt vei i kontakten på lykta. lykke til! Huff da.... klippet du ledningene Ved bruk av stål tråd er det bare å løsne de små stikkerene og deretter bytte de om slik at det passer ;) Noen av dere som har bestillt dere engelsk baklampe enda da?`;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 er ikke det store problem å sette på nye skjøtehylser om jeg skal bytte lykter;) engelsk-baklampe fikk jeg idag! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Noen som har peil på åssen dette er på polo 6n opp til -98.. ?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Noen som har peil på åssen dette er på polo 6n opp til -98.. ?? likt som på de fra 98-99.... min var en 97 mod Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 skulle dra ut di stikkene ut fra plastn jeg og men alacocaina ble for mye tull, så klipte dem jeg og gitt.. men blueboy..sendte dg en PM anngående tilpassing av dem..litt redd for å slipe for mye på lyktene:( får ikke dem til å sitte 100% intill på siden mot bakluka :(, håper på svar på pm Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ma10ask Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei... hvor kan man få kjøpt slike helrøde baklykter? wtf? Siter -Ma10ask- ..Polo 6N.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei... hvor kan man få kjøpt slike helrøde baklykter? wtf? Jeg har to liggende.. send meg pm om du er interrestert. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 skulle dra ut di stikkene ut fra plastn jeg og men alacocaina ble for mye tull, så klipte dem jeg og gitt.. men blueboy..sendte dg en PM anngående tilpassing av dem..litt redd for å slipe for mye på lyktene:( får ikke dem til å sitte 100% intill på siden mot bakluka :(, håper på svar på pm har du fått tilpassa lyktene? passer dem dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 har du fått tilpassa lyktene?passer dem dårlig? tja.. de sitter no der, men sitter ikke heeeilt inntil bakluka..men blueboy har fått det til så d skal vel gå .. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg