Jim Aukan Skrevet Mai 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2016 Har mange rare problemer med bilen. Når tenningen slåes av, starter kjølevifta. den stopper etter ca 10 minutter. Kan stoppe den ved å kobble av den lilla ledningen.(styrestrøm?) Luftmengdemåleren gir ingen målinger ved avlesing. Kan starte motoren helt fint uten at maf``en er montert. Kan også starte å kjøre uten at turborøret på trykksiden er montert. Feilkode P0102. Har kjøpt ny MAF, til ingen nytte. Hjelp. Har byttet det meste av sensorer og vacuum slanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mai 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2016 Har du byttet sensor for vifta? Luft i kjølesystemet kan også gi tilfeldige temperaturforskjeller i systemet som sensoren kan registrere og starte vifta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordbo Skrevet Mai 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2016 Årsmodell? Siter 04 Volvo V70 D510 Toyota Yaris D-4D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Aukan Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2016 Finner ikke noe galt med sensoren. Hvis det er den under termostaten du mener. Vifta får startsignal når jeg stopper motoren.(slår av tenninga) 2001 model 2,0,turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mai 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Merkelig, strømmen til vifta skal vel gå utenom tenningsbryteren? Dette "lukter" jordingsfeil... Men jeg kjenner ikke bilen godt nok til å si mer her... kanskje Quattro73 kan si mer?, da han er mer oppdatert på elektro enn meg... Eller andre? lykke til i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.