Caddy 2000 Skrevet April 20, 2016 Rapporter Share Skrevet April 20, 2016 Hei. Jeg har en caddy 2000 modell. Jeg sliter med at den henger på gassen. Når jeg kjører og trykker inn clutchen så går den opp og ned på turtall. Under kjøring og jeg slipper gassen så kan det også hende den gir på av seg selv. Jeg har sjekket wire, og det er ingenting som henger eller går trått der. Noen tips på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 20, 2016 Rapporter Share Skrevet April 20, 2016 Antageligvis så er det på tide med clutch bytte. Høre du noe lyder når du trykker inn og ut clutchen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy 2000 Skrevet April 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2016 Det knirker litt når jeg trykker inn clutchen. Men det har den gjort lenge før feilen med ujavn gange begynte. Men kan dette fortsatt ha noe med dette og gjøre? Og bilen gasser jo av deg selv også i fart, uten at clutchen er inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 20, 2016 Rapporter Share Skrevet April 20, 2016 Er greit å starte med å ta en diagnose på bilen. Og se hva som kommer opp av feilmeldinger. Clutchen kan være noe slitt og henger ikke heilt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg