kimmandre Skrevet April 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Når jeg kjører blir bilen maks 60 grader, og når jeg har stått på tomgang i ca en halv time, når den ca 90 grader. Begynner jeg å kjøre igjen synker den til 60 grader. Ja jeg har temp måler for kjølevann i cupèen ja✌️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 3, 2016 Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Da er det nok tempføler er den som sitter nede på slangen. Termostat nr 11 på bilde den sitter inn på blokka der du ser er hull.. Bytte begge når du holder på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmandre Skrevet April 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Det er vel nr3 som er termostat/hus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmandre Skrevet April 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Det er vel nr 3 som er termostat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 3, 2016 Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Det stemmer heilt riktig det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg