teh Skrevet Mars 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Heisann! Har byttet støtdemper, fjærbeinslager og fjær foran. Nå er problemet at jeg ikke får akslingen inn i hjullageret igjen virker som om navet ligger ett par cm for langt ned. Bestilte støtdemper fra Bildeler.no regner med at jeg har fått riktig lengde. Den nye demperen og fjær er skrudd på plass, har satt demperen på plass i fjærbeinshuset, og skulle nå bare settle inn akslingen igjen. Helt håpløst:( Håper det er noen som kan gi meg noen tips, tusen takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemusikk Skrevet Mars 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Heisann! Har byttet støtdemper, fjærbeinslager og fjær foran. Nå er problemet at jeg ikke får akslingen inn i hjullageret igjen virker som om navet ligger ett par cm for langt ned. Bestilte støtdemper fra Bildeler.no regner med at jeg har fått riktig lengde. Den nye demperen og fjær er skrudd på plass, har satt demperen på plass i fjærbeinshuset, og skulle nå bare settle inn akslingen igjen. Helt håpløst:( Håper det er noen som kan gi meg noen tips, tusen takk... Regner med du ikke har løst fjærstrammerne enda? Hvis så prøv stram opp igjen. Bilde? Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teh Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Hei igjen! Fikk stramma opp fjæra ordentlig, det hjalp. Takk for hjelpen. Ser oxo nå at gjengene på nedre bærekule har fått seg en "trøkk" slik at jeg ikke for entret mutter. Regner med at dette lar seg fikse med et gjengesett, noen som har erfaring med dette?. :-) Lovemusikk reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Burns Skrevet Mars 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Gjengefil kanskje, husk at bærekula vil jo bare vri seg rundt når du prøver å gjenge opp igjen på nytt så kan være litt vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teh Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Takk for tipset, prøver med gjengefil. Blir det for vanskelig er det lettere å kjøpe en ny bærekule. Koster ikke mer enn noen hundrelapper hos Bildeler. Uansett takk for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg