poppet Skrevet Februar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2016 Noen her som har noen fremgangsmåte på hvordan man åpner og tar av trekket på en Golf 4 stol? Varmen er ødelagt i min stol og ønsker å åpne den slik at jeg kan bytte elementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2016 Du må ut med stolen, da først kan du se på problemet. Så må du ta av trekket på stolen. Så må du finne fram nål og tråd Men mulig årsaken ligger i kabelen/kontakten under sette ofte der det blir brudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2016 Jeg skjønner at stolen må ut, og trekket må av. Det er jo det jeg lurer på, hvordan man får av trekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2016 Når du tar ut sette så tar du opp sømmene på sitte putten først. Begynn fra undersiden, og så går du bare rundt. Bruk en tapetkniv som har nytt blad og sjær rundt forsiktig. Få så fint snitt som mulig. Får du må sy det på igjen,etter på Er egentlig ingenting fasit på dette. Går litt på hvor flink du er med hånden. Ryggen tar du fra siden og rundt. Er veldig mye jobb og plynder dette. Så du må ha god tid på jobben. Nå er det så at det kan gå fortere å kjøpe en brukt stol og sette inn. Om du finner en med samme stoff som du har.☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg