arildsen Skrevet Januar 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2016 Hei Er det noen der ute som kan fortelle meg hva som er gale med mitt multiratt ,det er ingen av knappene som virker . rattet sår på en Audi a3 s-line 2006 mod . Har også problemer med rygge sensor virker ikke når bilen settes i revers. hilsen arildsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2016 Jeg ville startet med en diagnose, men siden ingenting reagerer er det mulig det er kontaktfeil/ECU feil. Sjekk om ryggelysa dine virker, hvis de virker ligger feilen sikkert i at en av sensorene er defekt. Forsvant begge funksjonene samtidig eller har de kommer hver for seg? arildsen reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildsen Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2016 Hvet ikke har nettopp kjøpt bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2016 Var egentlig det jeg regnet med. Start med en diagnose. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg