Thomas K Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Jeg har kjøpt og koblet Pioneer Avic-X1. Men, det går ikke an og skru den av!!!! Jeg koblet ACC og Battery sammen for å unngå tenningen (går jo på alle andre spillere), men når jeg tar av frontpanelet fortsetter viften å gå. Tips mottas med takk, før jeg tar dashboardet fra hverandre i gjen og kobler om!!!!! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Du kan nok føle deg trygg på at det er en grunn til at vifta går så lenge spilleren er på :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Jepp, det skjønner jeg, men nå går også vifta når jeg har parkert bilen, i og med at jeg ikke har brukt ACC. Men, jeg får nok bare demontere dashen i gjen......hele spilleren med alle kablene sitter nemlig som f.... på grunn av at jeg skulle ha plass til både P9, klimaanleggsstyring og en haug med brytere.... Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 I know what you mean...men det ligger nok dessverre ann til at det er det du bør gjøre.... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Ooooja jeg må koble om. På et døgn har vifta tømt et 60Ah Maxima batteri (sammen med to alarmer da)....så for alle andre som kanskje kommer i samme situasjon, ikke la vifta stå på over natten! Kan også opplyse om at en vanlig starthjelpeboks ikke greier og levere nok strøm til en stor TDI motor!!!! Thank God for NAF!! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg