Mymusicmanager Skrevet Januar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2016 Noen som kunne gitt meg en ganske detaljert forklaring på hvordan bytte radio i en Opel Astra 1.4 1996 modell? Jeg er på ingen måte kjent med å bytte noe som helst i en bil :) På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2016 Du må ha riktig verktøy, så er det null problem. Har du ikke uttrekkspinnene, så kan du kan bruke 4 spiker i riktig tykkelse. Trykk dem inn i di 4 hullene (se bilde) og dra/lirk spilleren ut ;) Ny spiller skal passe rett inn i hullet, men du må ha iso-overganger, di finner du her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=314 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2016 De astraene(fra den tida) jeg har vært borti har standard ISO-plugg. Med unntak av den som går til displayet i dashbordet, men den er ikke strengt tatt nødvendig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mymusicmanager Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2016 Er det noen begrensninger på hvilken radio jeg kan kjøpe, eller er der litt fritt frem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2016 Er det noen begrensninger på hvilken radio jeg kan kjøpe, eller er der litt fritt frem? Ikke som jeg vet, men vil anbefale deg å kjøpe pioneer eller alpine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2016 Kan også anbefale Kenwood :) Av nyere dato. Hadde en Kenwood modell BT73DAB i gamle bilen. Denne spilleren har alt. Bluetooth, handsfree, DAB+, USB, CD og ja. Alt. Meget fornøyd med denne og lyden var overaskende bra. Liten ulempe med Pioneer spillere er at de sliter med elektronikken. Men kjøper du en Kenwood, Alpine eller Pioneer så får du en god spiller Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mymusicmanager Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2016 Ok, takk for gode forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg