Hazert Skrevet Desember 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2015 Hei. kjapt spørsmål nå i disse juletider. Sitter å diskuterer litt. Min far har en Mitsubishi outlander 2016 modell, og jeg har en 2007 modell. Mine bakseter er senket ned i "dørken" i bagasjerommet men han ligger oppå så han har ca 15-20 cm mindre dybde i bagasjerommet siden det 2 setene hans ligger oppå, ikke senket ned i. Hvordan er det å ta ut disse? altså i forhold til lover og avgifter siden bilen er registrert som 7 seter? mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2015 Det er ingen problemer med å ta ut disse (såfremst det lar seg gjøre fysisk), men hvis det er planer om å ta de ut permanent bør du stikke innom SVV og få nytt vognkort, men personlig ville jeg ikke gjort det. Er heller ingen krav til at setene skal stå i bilen. Den kan være regget som 7 seter men du kan fint ta ut de 5 bakerste å bruke den som en "varebil". Det er andre veien, fra 2 til 5/7 seter at det er omregistrering om beregning av ny avgift. En 7 seter kan være mer attraktiv enn en 5 seter på bruktmarkedet senere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg