Kim25 Skrevet November 13, 2015 Rapporter Share Skrevet November 13, 2015 Det gjelder en passat cl syncro 95 mod. Den har gått ca 220 000 km.Skal starte bilen men den sliter med å tenne, batteriet er bra da jeg hører at starten går men den går ganske lenge før den starter. Mulig jeg skal skifte tennflugg eller kansje feilen ligger et annet sted. Er det noen som har noen forslag? Bilen har i det siste også blinket på EI service vet ikke hva EI betyr heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim25 Skrevet November 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2015 Det gjelder en passat cl syncro 95 mod. Den har gått ca 220 000 km.Skal starte bilen men den sliter med å tenne, batteriet er bra da jeg hører at starten går men den går ganske lenge før den starter. Mulig jeg skal skifte tennplugg eller kansje feilen ligger et annet sted. Er det noen som har noen forslag? Bilen har i det siste også blinket på EI service vet ikke hva EI betyr heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg