Gå til innhold

Hilsen fra Spania og et ekstralys sporsmål. Commet FF500/Rallye Compact 3003.

Ranger emnet


AfricaTwin

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg hetter Lamberto og jeg bor i Spania, 100 kilometer fra Barcelona. Jeg snakker ikke så mye norsk og det er vanskelig å finn et svar her fordi jeg forstår ikke så mye også...

 

Jeg har en ny Ford Tourneo Connect Titanium og jeg er glad med bilen min men jeg liker ikke lys. "Long" lys er ikke bra høyre og venstre derfor hvis jeg skjorer i fjell vei (Pirineos Fjell med snø om vinteren), det er vanskelig å se til høyre og venstre. Lys er ikke under.

 

11898582_10206162817383212_7316276173815

 

11866256_10206162819503265_5118293784683

 

Jeg ønsker å montere to ekstralys, men jeg trenger hjelp fordi i Spania, bilene har ikke ekstralys og det er vanskelig å finn informasjon. I Spania kan vi ikke montere alle ekstralys... vi må montere to eller fire ekstralys og max.ref. 100 derfor jeg kan montere to ekstralys ref. 17,5.

 

GOOGLE TRANSLATOR: "Jeg trenger å vite kvilke er best (Comet FF500/Rallye Compact 3003 ref. 17,5/Luminator Metall Compact 17.5) å belyse bredere. Ford Tourneo lys, er veldig lang men konsentrat, derfor jeg trenger to ekstra lys lite konsentrert og svært bredt."

 

Takk og beklager for min ikke bra norsk. Dere kan svar norsk og engelsk.

 

Hadet med 7 grader nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med du brukte Google Translate, er ikke ofte jeg kommer over spanjoler (Spaniard) som snakker bedre norsk enn engelsk :)

 

Jeg har selv aldri brukt Luminator, men har brukt tilsvarende lykter, bare med xenon og det lyser bra.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker litt norsk fordi jeg ønsker å få en jobb i Norge. Jeg studerte to norsk nivå, men det er vanskelig å få en job av (from) Spania på internet, sjefen vil som jeg bor i Norge nå. Jeg liker landet, fjellet, kaldt været og mørke. Sogn og Fjorden er veldig bra og Finmark er fantastisk, sommer natt i Trondheim er fint og kvinner (I'm married), hahahaha.

 

Luminator Led og Xenon kan jeg ikke montere fordi Spania er begrenset med det. Jeg kan bare montere to cirka 17,5 ekstralys, etterpå må jeg besøke en ingeniør og etterpå må jeg gå til tesnisk kontroll av biler (Inspección Técnica de Vehículos - I.T.V.). Hvis jeg ikke legalisert det, jeg kan være problemmer med politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår