pumpedyse Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 kalesjeramme til golf I cab gis bort.... dette er kun ramma ingentingen annet.. ' pris kan diskuteres:eek: :eek: send pm Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Skal den gis bort , kan jeg komme å hente den!!! Hvis du skal diskutere prisen i fra 0,-. Så gi meg melding.:rolleyes: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Har du skifta alt? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by K.A. Skal den gis bort , kan jeg komme å hente den!!! Hvis du skal diskutere prisen i fra 0,-. Så gi meg melding.:rolleyes: greit det kom å hent den ligger på korsvoll oslo Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Karmann Har du skifta alt? ;) jeg juska litt...... tok å bare å bytta trekket...brukte 6 timer på det da... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 på fredag så går den i søpla kom å hent.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Har du mulighet til å vente med å kaste den til over helgen? Jeg får fortsatt ikke justert min "nye" ordentlig. Jeg har en avtale med en salmaker på søndag og i tilfelle han ikke får det til så kan det være aktuellt å bytte tilbake til gamle ramma og flytte over duken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Karmann Har du mulighet til å vente med å kaste den til over helgen? Jeg får fortsatt ikke justert min "nye" ordentlig. Jeg har en avtale med en salmaker på søndag og i tilfelle han ikke får det til så kan det være aktuellt å bytte tilbake til gamle ramma og flytte over duken. den er grei den.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Fint! Jeg gir lyd fra meg på søndag kveld uansett hvordan det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg