JChE Skrevet November 3, 2015 Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 Trenger 2 ekstralys til bilen til min gamle mor. Billigst mulig, og best mulig. Hva er det som duger nå for tida? Mange år siden jeg har hatt biler med behov for dette... Utseendet betyr ikke mye, men ønsker god og lang lysspredning til en billig penge. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 3, 2015 Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 Biltemas 250kr, 9" halogen lykter har jeg hørt mye bra om. Iallefall til den prisen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 Takk for tips, skal sjekkes ut :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 3, 2015 Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 279kr stk kostet de :) http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Belysning/Ekstralys/Fjernlys-9-halogen-2000033426/ Finnes i 2 typer: REFERANSETALL 50, EKSTRA LANG REKKEVIDDE/SMALT LYSBILDE. REFERENSTAL 37,5, LÅNG RÄCKVIDD/BRED LJUSBILD JChE reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 3, 2015 Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 Jepp, 279kr per stk. Påkoster du lyktene med noen gode philips xtreme vision eller osram nightbreaker pærer vil du få enda bedre lys :) Tviler på at de pærene som sitter i lyktene (om det følger med noen?) er noe gode Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 Ikke dumt, skal sjekke de ut :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg