Zilla Skrevet Oktober 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Nå skjedde det noe interessant med min 2001 A6. Kona låste bilen med fjernkontrollen som vanlig og neste gang jeg skulle bruke bilen så låser jeg opp med fjernkontrollen, jeg ser at låsen åpner men det skjer ikke noe når jeg lukker opp bilen med dørhåndtaket. Jeg setter meg inn på passasjersiden og sniker meg over i førersetet. Prøver å åpne døra innenfra med det fungerer heller ikke. Har prøv å låse opp og igjen med nøkkel og med fjernkontroll, låsen oppfører seg normalt men jeg får ikke opp døra. Noen som har vært borti dette og noen som vet hvordan jeg skal få lukket opp døra?? Bør jeg bestille meg en ny sånn? http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A6-1997-2011-FRONT-LEFT-CENTRAL-DOOR-LOCKING-MECHANISM-BRAND-NEW-/171395667153?hash=item27e7fa54d1:g:R1kAAOSw0HVWDkpA#shpCntId Det hadde vært veldig fint med raskt svar på dette :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apeloff Skrevet November 1, 2015 Rapporter Share Skrevet November 1, 2015 Prøv å dytt døra hardt igjen fra utsiden. hvis du hører et klikk og døra kan åpne seg så har du samme problem som meg. Dette skjer bare når jeg prøver og åpne døra før den er låst opp. Har egt ikke sett så mye på det siden jeg har det på passasjer siden. Hadde vært kjekt å slippe å brøle til folk som skal sitte på at de ikke må åpne døra før jeg har låst opp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet November 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2015 Takk for svar. Kikket selvfølgelig litt rundt på nett i går etter jeg stilte spørsmålet her og fant ut at : hvis man åpner bakdøra så ser man de to skruene som holder låsekassa. Jeg tok en lang og tynn skrutrekker, satte skrutrekkerspissen i skruen og ga den et par små slag med hammer og vips så fungerte døra normalt. Det er vel på sin plass uansett å bestille ny låsekasse fra ebay. Låsekassa har vel "gått" like langt som bilen, 233.000 km. Ligger også en super video på youtube hva demontering angår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg