rakett Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Hei har etterhvert funnet ut at jeg har ganske slitte seter i min gamle omega. i den sammenheng tenkte jeg kanskje å se om jeg får klemt inn calibraseter i den, framme.. hva tror dere sjansene er for at jeg klarer det, uten for mye modifikasjoner? hva trengs i så fall? Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Kan få kjøpe original seter til Omega A av meg disse fremstår som nye. Tenkte bare å si ifra hvis du var interresert. Skal ha 500,- for foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 spørst på modell... men viss der er recaro sroler i den frå før er det bolt on.. for dei har mest sansynli samme festinga på understellet.. men gå heller for org 3000 int. delskinn å greier.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Astraf: høres ut som en fin deal det der. 500 for alle? hvor bor du? er sikkert ikke helt billig for frakt, jeg bor i alta :) Smule: er ikke helt enkelt å få tak i 3000 interiør, derfor jeg hadde tenkt meg calibraseter...er ikke recaro fra før, flate fine seter der :( Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jepp du skal få alle for 500,- ligger bare her og tar opp plass.. Jeg bor i Hedmark, midt i mellom hamar og kongsvinger. Kan vel bli litt dyrt i frakt kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 recaro lagar det meste av seter på opelar i allefall nyare... er nesten sikkert at det er recaro.. så det passar rett inn.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg