Gå til innhold

Kolonne til Streetmeet i Larvik fredag 30.april

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fridjow

Første gang på dette treffet, tror ikke jeg gidder og kjøre så langt neste gang.....

201m sto d om her, hvor da?

 

Du har kanskje ikke fått det med deg, men alle lokalavisene fikk fatt i saken om meetet og politiet/securitas stengte av veier, porter og alt annet i nærheten av gode locations som industrifeltene vanligvis er. Vi var både på Hegdal og Borgeskogen og sjekket igår og ALT var stengt! :mad:

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde flere artige ting den kvelden!!! Gjelder bare å følge de rette bilene, og det er som regel ikke de bilen med mest plastikk... Men når man har vært med noen ganger catcher man nok det! ;) På slike "treff" er det ikke en kar som går rundt å forteller alle hva som skjer, menneh... De som "fortjener" det blir som regel informert, og de andre får da info av de igjen... Litt for å begrense mengden mennesker som skal følge!

 

Siden denne saken fikk såpass mye oppmerksomhet som den fikk, ble ting dysset litt ned. Det er jo forståelig...

Hadde plutselig alle bilene stukket av, tror jeg faktisk oxo snuten hadde blitt med! :rolleyes:

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av Hondaene endte opp med å dra til Larvik for å ta en photoshoot, og det hele endte med at samtlige av bilene ble sprutet ned av steinsprut takket være en fyr som kjørte forbi og plutselig begynte å spinne...

 

I flere av bilene STO steinene faktisk fast... :\

 

Derfor fikk vi en heller laber avslutning på kvelden..

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

En del av Hondaene endte opp med å dra til Larvik for å ta en photoshoot, og det hele endte med at samtlige av bilene ble sprutet ned av steinsprut takket være en fyr som kjørte forbi og plutselig begynte å spinne...

 

I flere av bilene STO steinene faktisk fast... :\

 

Derfor fikk vi en heller laber avslutning på kvelden..

 

Faen, sånne ting er kjedelig!

Vi dro en kolonne på 20 biler ellerno og brukte uante mengder dekk... ;)

Så det var den morroa vi var ute etter. Et lite forløp tll brann i en motor, men det var alt av uhell.

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er som du sier... følge med og ha kontakt med de rette folka... selv endte jeg i porsgrunn/skien...

 

blei genialt der... først var det masse liv på nye gummi'n i porsgrunn, så fikk jeg en telefon om å stikke til rødmyr... så vi reiste dit.... der var det cossie, m5 og en supra mk3 som tok litt av på et industri område der...

 

legger ut filmer i løpet av dagen....

 

M5'n kjøret løpet ut og kom hjem i natt med 2 dekk bokstavelig talt på stria =)

 

noen bilder oxo HER

 

Filmer

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt med bilder du har tatt da azzido, alene i bilen og bilder fra vi kjørte i kolonna. Kanskje derfor du blokka sykebilen også?:D ;)

 

"Hater" å se bilen min fra siden, har ikke penger til skjørt...:rolleyes:

 

Det var du som hilste der ned i Porsgrunn? Jeg så ikke at det var deg med en gang jeg..:eek:

 

Vi tulla oss bort i Skien og Porsgrunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Sinnsykt med bilder du har tatt da azzido, alene i bilen og bilder fra vi kjørte i kolonna. Kanskje derfor du blokka sykebilen også?:D ;)

 

"Hater" å se bilen min fra siden, har ikke penger til skjørt...:rolleyes:

 

Det var du som hilste der ned i Porsgrunn? Jeg så ikke at det var deg med en gang jeg..:eek:

 

Vi tulla oss bort i Skien og Porsgrunn!

 

hehe... ja blei noen... grunnen til at jeg blokka sykebilen var at jeg skrivde sms til viper, hadde høy musikk, konsentrerte meg om veien og sorte ruter... blir litt tunnel syn da =)

 

ja det var jeg som hilste... det skjedde masse etterpå at jeg så dere... se filmer og bilder som jeg la ut...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

 

hehe... ja blei noen... grunnen til at jeg blokka sykebilen var at jeg skrivde sms til viper, hadde høy musikk, konsentrerte meg om veien og sorte ruter... blir litt tunnel syn da =)

 

ja det var jeg som hilste... det skjedde masse etterpå at jeg så dere... se filmer og bilder som jeg la ut...

 

Haha, så bra! Ble litt nervøs når jeg så blålys bakerst i rekka ;)

 

Men som S-2000 sa, kvelden endte med panser, skjerm og frontrute full av steinsprut! :mad: (legger ut bilder så fort jeg får tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

 

Haha, så bra! Ble litt nervøs når jeg så blålys bakerst i rekka ;)

 

Men som S-2000 sa, kvelden endte med panser, skjerm og frontrute full av steinsprut! :mad: (legger ut bilder så fort jeg får tid)

 

da hadde jeg faan ma gjort ett eller annet med han som burna og spruta stein på bilen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Vi dro han ut av bilen og han fikk vel skrevet syv skademeldingsskjemaer +++ den kvelden...

 

Det merkeligste var da han selv ønsket å demonstere at han kunne ikke ha skapt steinsprut da han selv kastet relativt sizy steiner på sin EGEN bil for å vise... "Her, jeg ser ingen bulk"...

 

Anyways, det gikk helt greit for seg, og jeg antar at han angret i ettertid.. Det var uansett en kjip måte å ende kvelden for samtlige parter...

 

Men til slutt skal vi være glad for at vi sto vekke fra bilene og tok bilder, istedenfor å stå ved bilene... Da ville flere ha risikert både syn og ikke minst andre skader...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Vel... Vi dro han ut av bilen og han fikk vel skrevet syv skademeldingsskjemaer +++ den kvelden...

 

Det merkeligste var da han selv ønsket å demonstere at han kunne ikke ha skapt steinsprut da han selv kastet relativt sizy steiner på sin EGEN bil for å vise... "Her, jeg ser ingen bulk"...

 

Anyways, det gikk helt greit for seg, og jeg antar at han angret i ettertid.. Det var uansett en kjip måte å ende kvelden for samtlige parter...

 

Men til slutt skal vi være glad for at vi sto vekke fra bilene og tok bilder, istedenfor å stå ved bilene... Da ville flere ha risikert både syn og ikke minst andre skader...

 

Var ikke helt vel bevart den fyren...

 

Vi står fint i en fin Lineup, aner fred og ingen fare.

Lineup.jpg

 

Etter at personen hadde herjet fra seg, så min høyre framskjerm slik ut (gjør oppmerksom på at skjermen ikke hadde EN steinsprut eller ripe av noen betydning)

Most.jpg

 

Og kan noen forklare meg hvordan en stein kan lagen en bulk, UTEN å skade lakken? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

 

Du har kanskje ikke fått det med deg, men alle lokalavisene fikk fatt i saken om meetet og politiet/securitas stengte av veier, porter og alt annet i nærheten av gode locations som industrifeltene vanligvis er. Vi var både på Hegdal og Borgeskogen og sjekket igår og ALT var stengt! :mad:

 

 

Det var faktisk endel som var oppom borgeskogen å sjekket om det var stengt.

Snakket med et par hyggelige fyrer :cool:

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

 

Haha, så bra! Ble litt nervøs når jeg så blålys bakerst i rekka ;)

 

Men som S-2000 sa, kvelden endte med panser, skjerm og frontrute full av steinsprut! :mad: (legger ut bilder så fort jeg får tid)

 

fikk litt panikk selv oxo når jeg plutselig så blålysa i speilet ja =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår