Oddemann Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Har fått et irriterande problem med at bilen "nøkker" voldsomt når eg slipper gassen på litt turtall. Jo mer turtall jo verre nøkker det. Noen som har en ide på ka det kan vere? Regna med det må vera et eller annet med insprøytningen, men det der har eg lite peiling på. Syns det høres ut som en god unskyldning til å chippa bilen:D , sjøl om eg kanskje tvila litt på at det hjelper. Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 har desverre akkurat samme problemet. men har endel andre problemer i tillegg da, men det er jævlig irriterende. virker som om det er noe slakk mellom girkassen og motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 sjekk de to motorfestene på traversen. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Det ska eg gjera.. Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 kanskje et dumt spørsmål da, men hvordan skal man sjekke disse? hva skal man se etter ? jeg syns fra øyemål at dem ser helt ok ut, men kan jo ta helt feil lixom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 ta på handbrekket. Sett bilen i 1.gir og gi gass mens du ser på motoren. Hvis den flytter seg masse er det galt med et eller flere motorfester. Man skal se etter sprekkdannelser og om gummien er løsnet fra stålet. Kan være enklere å se hvis man jekker motoren noen cm opp så den ikke ligger og klemmer på motorfestet. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hmmz. er dette normalt? gjorde som du sa, hadde bilen i 1.giret og handbrekket på og ga litt gass. motoren vred seg med ca. 5cm når jeg ga gass i 1.giret. kan være at det var mere, men så ikke helt "rett" ut. er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 det høres ikke så altfor ille ut. Men se også om høyre feste er intakt. Det ligger ved siden av høyrehjulets støtdempertårn. Sprukket, løsnet osv ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 vel, det var faktisk bare det fremste som var ødelagt. jeg jekket opp motoren litt med jekken, og kunne ta ut noe av gummien til motorfestet. så det blir hvertfall byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Motorfestene mine e OK.. Andre gode (billige);) tips? Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 bare for å spørre. virker det som det er slakk en plass, eller virker det som det er noe feil med tenningen eller noe? jeg har det problemet med at det virker som om noe er veldig slakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Slakk. Skikkelig slakk. Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg