simlan Skrevet Oktober 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Hei Lurer på og kjøpe meg nye felger til min passat 3bg Kan jeg bruke 10" x 20" med et 40? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Er nok ikke noe problem bak, men kan være at det blir trangt foran, men det er bare å måle det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simlan Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2015 20" er ikke noe problem, og lott subbing tåler jeg, men 10" bredde med det inpresset er jeg usikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Er jo selvfølgelig bredden jeg tenker på da, er også derfor jeg oppfordrer deg til å måle, eller enda bedre, prøve de på bil hvis du har mulighet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Går ikke med 10x20" et40. Jeg hadde tidligere 8x19" et40, og der var det ikke mye klaring før hjulet subba. Såvidt det gikk uten subbing. Kanskje 9x20" et35 går såvidt??? Mulig det vil subbe. Somsagt fungerte det med 8x19 et40 på meg tidligere, uten subbing. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg