Noob W124 Skrevet Oktober 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hei, har akkurat kjøpt min første W124, en 230 -91 modell, og tenker gjøre litt forskjellig med den :) En av de første tingene er å skifte ut alt som mulig er av lyspærer i instrumentpanel, dashbord og gir, til ledlyspærer. Jeg har tidligere kjøpt fra en svensk firma tfor min volvo, men håndtverket og ledsene var av elendig kvalitet, så håper at noen av dere kan anbefale en nettbutikk som selger disse i kvalitet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2015 www.dioder.no Koster litt mer, men kvaliteten er bedre Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noob W124 Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg