victoriaodela Skrevet September 29, 2015 Rapporter Share Skrevet September 29, 2015 Hei.Jeg har en Mazda 3 2004 mod. Jeg har nettopp fjernet den originale stereoen som sto i fra fabrikk, og satt inn en Pioneer 2 din spiller.Problemet er at det ikke var noen plass jeg kunne koble lcd skjermen til igjen på Pioneer spilleren og heller ikke noen plass på ledningsnettet. Har pratet med Mazda Norge og de visste heller ikke.. Hva gjør jeg?Vil så gjerne ha lcd skjermen i bruk så man får opp utetemp og temp på aircondition. Kan dette "jukeses" til på noen måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 29, 2015 Rapporter Share Skrevet September 29, 2015 Mener det skal gå å jukse litt ja... Men da må du koble inn orginalspilleren, for så å bruke den til å velge hva du vil se i displayet (grader, klokke etc). Så skrur du orginalspilleren av med powerknappen, men ikke koble fra batteriet i bilen, og kobler den fra. Så plugger du inn den nye spilleren igjen, og da skal displayet fortsatt stå på det du valgte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg