berg e46 Skrevet September 27, 2015 Rapporter Share Skrevet September 27, 2015 Vet at det er flere som sliter med dette.Men er det noen som har noen gode tips for å komme til å få støvsugd mellom setene på en touran?Har prøvd diverse munnstykker som er å få kjøpt,men ingen som jeg føler egentlig virker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 27, 2015 Rapporter Share Skrevet September 27, 2015 Regner med at det er foran, siden bak kan man jo lett vippe ut setene Letteste er å skru ut setene. Gjort på 2-3min. Jeg solgte en Touran i sommer. Der skrudde jeg ut setene foran for å rengjøre godt. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berg e46 Skrevet September 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2015 Er foran ja...Har igrunn også lurt på å skrudd ut setene..Men følte liksom at det burde være en lettere måte...Anyway...Har du en rask diy.på hva som trengs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 27, 2015 Rapporter Share Skrevet September 27, 2015 Nei, det husker jeg ikke. Men du ser jo festene da du kjører sete helt frem og helt tilbake. Sitter i 4 bolter, 2 foran og 2 bak. Skru ut de og da er sete løst. berg e46 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Oktober 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2015 jeg har brukt en fylletut til bensinkanne som forlenger på støvsugeren, fungerer fint til å komme til på trange plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Biltema har en fin og tynn støvsuger-forlenger http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjoring-og-vask/Maskiner/Stovsugermunnstykke-universalt-2000032836/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg