Tedandre Skrevet September 20, 2015 Rapporter Share Skrevet September 20, 2015 Har pappaperm, så tok på meg et lite prosjekt med å omlakkere hele bilen til kona. Gul nissan micra 2000. Lakken er forferdelig, falmet kraftig og flere områder hvor klarlakken flasser av. Er nesten ferdig å pusse, sparkle og prime hele bilen, men er veldig usikker på hvordan jeg skal gå fram for selve lakken.. Burde jeg lakkere ett og ett panel helt ferdig, eller hele bilen i en go? Noen som har noen synspunkter på hvordan jeg burde gå fram? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 21, 2015 Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 jeg tar hele bilen på en gang, om du skal lakkere helle bilen så må du ha stor nok kompressor til jobben så du har godt med trykk til hele jobben er ferdig. Ellers så må du ta bitt for bitt panser og dører og skjermer. Så resten av bilen på et kjør. Husk du må minst ha 20 grader når du skal sprøyte ikke noe særlig under den temp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg