tezer71 Skrevet September 19, 2015 Rapporter Share Skrevet September 19, 2015 Hei jeg tenker på og kjøpe en golf tdi 1993 model! bilen er fra ett dødsbo og nøkkel til bilen finnes ikke!er det startsperre på en 1993? eller var det i 94 det vart startsperre standard på golf? ser ut som det er en tynn nøkkel til tenningslåsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 19, 2015 Rapporter Share Skrevet September 19, 2015 Om bilen er har produksjonsår 1993-1996 så er det stor sjanse for at det er sperre, om den er produksjonsår fra 92 altså før 93 så er den uten. Er på grunn av modeller er produsert om hverandre på opp til golf 3 dem begynte med sperre på golf 3. Så har du en eldre modell som for eksempel golf 2 så er den uten. Golf 2 ble produsert opp til 1992, og golf 3 ble begynt å produsert fra 1991. Så da må du ha en som ikke er produsert mellom dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tezer71 Skrevet September 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2015 Det står på chassinr søk att byggeår er 92 men det er en mk 3 golf! som jeg glemte og skrive i går så jeg:)men for høre på mandag sikkert om jeg kontakter møller! men hvordan finner men ut kode til og lage ny nøkkel ? eller kan møller hjelpe med dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 20, 2015 Rapporter Share Skrevet September 20, 2015 Møller har koden til nøkkelen til bilen lagret dem sender bare en bestilling til Tyskland. Kan hende du får den og så du kan lage en ny med en gang. Men hvor mye dem skal ha er jeg ikke sikker på, Er bare å ta med vognkortet/chassinr så vil det nok løse seg, når er jo dette bare en vanlig nøkkel så trur ikke det skal koste all verdenen å få ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tezer71 Skrevet September 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2015 jeg tror dette løser seg på en enkel måte! så alt for dyrt kan det jeg ikke bli for en vanlig nøkkel som du sier! takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg