Solbakken Skrevet Juli 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Har en VW Golf 5 2005 1.9 TDI de siste dagene har bilen begynt å fuske ved turtall mellom 1500 - 2000 omdreininger. når jeg kommer over 2000 omdreininger går den normalt. hva kan dette komme av? Hva skal jeg sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Du kan begynne med en diagnose og få opp hva feilen, er så blir det letter å gi noe bedre svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solbakken Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 snakket med møller bil, de skjønte ikke hvorfor det skjedde. de sa jeg skulle skifte diesel, luft filter og luft masse måleren. noe som jeg skiftet for en uke siden. blir diagnose på bilen i starten av august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Du Kan jo prøve og bytte lmm og luftfilter/dieselfilter. Men vil nok tro det ligger noen feil koder inne på bilen som må slettes. Om du bytter lmm så vil feilkode ligge der og samme problemet vil du ha etter bytte. Så dette må du slette etter bytte. Om du tar og leser ut loggen på bilen så vil du se hvor feilen er på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solbakken Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 de sa det var rart motorlampa ikke lyste etter jeg byttet luft masse måleren. kjørte en lengre tur med bilen i går ca 400km, fuskingen skjer ikke like ofte nå som den gjorde før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Er det original lmm og har du slettet feilkoder etter du byttet den det må gjøres ellers så henger det feil på lmm etter bytte? Om du tar en diagnose så skal du få en slags feilkode på bilen har du gjort det. Det kan verre en annen sensor som tuller litt og så derfor så må du få lest av feilkoder, på bilen Er det lenge siden du byttet dieselfilter på bilen din kan verre at det begynner å bli dårlig og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg